abc Office Diensten:

Management

Voor het kleinere segment in het MKB is het moeilijk om professioneel management te krijgen. Vast personeel is te duur, consultants kennen het bedrijf niet, hebben geen betrokkenheid en zijn per uur te duur.

Waarom abc Office?

Het abc Office Management is part-time gedetacheerd, op afgesproken tijden op uw kantoor aanwezig, als Financieel manager of Personeels manager. Bij u op kantoor kan de abc Office manager de nodige management taken uitvoeren alsof deze bij u in dienst zou zijn. Zo heeft u de beschikking over professioneel ondersteunend management en houdt u de kosten toch laag.

Hoe werkt abc Office?

Iedere opdracht aan abc Office wordt als uniek project behandeld. Wij spelen in op uw eigen situatie.

Een project bestaat uit minimaal twee fases.

Eerst inventariseren we (vrijblijvend) de periodieke werkzaamheden en de daarvoor benodigde tijd. De tweede fase is de implementatiefase waarbij personeel van abc Office een aantal dagdelen per periode in uw organisatie meedraait en hun taken uitoefent.

Wat kost dat?

De inventarisatie is vrijblijvend. Tijdens deze inventarisatie bekijken we welk niveau en hoeveel tijd uw organisatie nodig heeft. Afhankelijk van deze uitkomst brengt abc Office een vrijblijvende offerte uit.

management
Contact:

Adm de Ruijterweg 474
1055 NH Amsterdam
Tel: 020-7709107
Mobiel: 06-11011180